Prosimy o przesłanie zapytania korzystając z poniższego formularza lub kontakt z naszą recepcją

Dziękujemy! Odpowiemy tak szybko jak to będzie możliwe.
Oops! Proszę sprawdzić wypełniony formularz
E-mail
odpowiadamy maksymalnie na następny dzień roboczy
kontakt@medfreedom.pl
Telefon
jesteśmy do dyspozycji w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18
+48 453 100 640
MED Freedom
Lwowska 34, 41-500 Chorzów

Najczęściej zadawane pytania

Wszystko, co musisz wiedzieć o wynajmie gabinetów lekarskich w MED Freedom

Jaki jest koszt wynajęcia gabinetu na godziny?

Koszt wynajmu gabinetu jest uzależniony od pory dnia, ilości zarezerwowanych
godzin (im więcej godzin, tym lepsza cena za godzinę) oraz rodzaju gabinetu.
Szczegółowy cennik poszczególnych gabinetów znajduje się w zakładce cennik. W
przypadku zainteresowania wynajmem stałym – prosimy o kontakt telefoniczy lub
poprzez formularz na stronie, który znajduje się w zakładce kontakt.

Jakie udogodnienia zawierają się w ofercie wynajmu gabinetu?

W cenie wynajmu każdego gabinetu, korzystający otrzymuje:

  • komfortowy, w pełni wyposażony gabinet konsultacyjny
  • dostęp do platformy rezerwacyjnej online
  • pokój socjalny z ulubioną kawą i herbatą
  • parking
  • wsparcie merytoryczne i administracyjne doświadczonych managerów ochrony
    zdrowia w prowadzeniu Twojej prywatnej praktyki
  • możliwość rozwoju w badaniach klinicznych
Gdzie sprawdzę dostępność gabinetu, który chcę wynająć?

Aby sprawdzić dostępność konkretnego gabinetu w wybranym przez siebie terminie, wystarczy zaznaczyć w kalendarzu konkretny dzień, następnie system podświetli wolne godziny, możliwe do rezerwacji. Aby zabukować konkretny termin – należy zaznaczyć wskazane godziny i dodać do rezerwacji.

Czy jest możliwe wynajęcie gabinetów w soboty?

W MED. Freedom udostępniamy nasze gabinety dla Państwa dyspozycji, także w
soboty, między 08:00 – 14:00.

Czy mogę wynająć gabinet na stałe?

Jest możliwość wynajęcia gabinetu na wyłączność, opcja ta jest dostępna dla
naszych stałych Klientów, w oparciu o ryczałtową ofertę, dostosowaną do
indywidualnych potrzeb.

Jakie są zasady dotyczące zmiany bądź anulacji rezerwacji gabinetu?

Wszystkie zasady, dotyczące rezerwacji, zasad jej modyfikacji oraz anulacji są
opisane w regulaminie, do którego każdy z wynajmujących ma dostęp przed dokonaniem rezerwacji.

Z kim skontaktować się, aby otrzymać indywidualną ofertę?

Zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem: kontakt@medfreedom.pl, nasi
konsultanci są do Państwa dyspozycji, w godzinach pracy Med. Freedom, czyli pn-pt między 08:00 – 18:00. Na wszystkie pytania staramy się odpowiadać tak szybko, jak to możliwe.

Jakie formy płatności obowiązują w przypadku wynajmu gabinetów MED Freedom?

Rezerwację gabinetu w MED. Freedom można opłacić za pomocą wygodnych
płatności elektronicznych, bezpośrednio na stronie www, przez serwis T-Pay. Aby
otrzymać fakturę vat za opłacone usługi, prosimy o zaznaczenie w polu rezerwacji
opcji – proszę o wystwienie faktury oraz wpisanie numeru NIP i danych do faktury. Po opłaceniu usługi, faktura zostanie przesłana na podany adres e-mail, w ciągu 3 dni roboczych.

Gdzie mogę zgłosić moje potrzeby, dotyczące przygotowania dla mnie wynajętego w MED Freedom gabinetu?

W polu rezerwacji znajduje się sekcja dodatkowe informacje – jeśli potrzebujesz,
abyśmy przygotowali gabinet dla Ciebie według Twoich potrzeb/preferencji – napisz
to nam w momencie dokonywania rezerwacji. Zrobimy co w naszej mocy, aby
wszystkie Twoje potrzeby co do funkcjonalności gabinetu zostały uwzględnione.

Co znajduje się na wyposażeniu gabinetów MED Freedom?

Na wyposażeniu każdego gabinetu MED Freedom znajduje się:

  • biurko
  • fotel biurowy
  • dwa krzesła dla pacjentów
  • komputer z dostępem do wifi
  • leżanka medyczna lub fotel medyczny
  • ciąg sanitarny wraz z dezynfekcją
  • kosze i certyfikowane pojemniki na odpady medyczne
  • wieszak na okrycia wierzchnie pacjentów
  • waga lekarska
  • drobne akcesoria lekarskie – ciśnieniomierz, termometr, stetoskop, glukometr
  • narzędzia i bielizna medyczna jednorazowa
  • art. biurowe
Logo Tpay
Współpracowałem z Med Freedom wynajmując gabinety lekarskie dla szkoleń medycznych, które prowadziłem przez rok, z czystym sumieniem polecam współpracę - świetne, nowoczesne i w pełni wyposażone gabinety lekarskie, przyjemne zaplecze socjalne, duży parking dla pacjentów - to oczywiste zalety miejsca.Profesjonalizm oraz stały kontakt z wynajmującym - zawsze na plus. Wszystkie moje potrzeby zawsze były uwzględnione, nie musiałem się martwić o żaden aspekt związany z obsługą miejsca. Serdecznie polecam współpracę wszystkim specjalistom, nie ma takiego drugiego miejsca na Śląsku.

Lek. Marcin Huver

Internista

Korzystałam z gabinetów Med Freedom przez 1,5 roku, od samego początku współpraca przebiegała wzorowo, czułam, że wszystkie moje zgłaszane potrzeby aby moja praktyka rozwijała się zostały spełnione, dzięki temu rozwinęłam swoją własną markę medyczną. Zawsze mogłam liczyć na pomoc oraz profesjonalne wsparcie merytoryczne właścicielek Med Freedom, które od lat prowadzą biznesy medyczne. Wynajmowane gabinety są w pełni wyposażone, nowoczesne i przyjazne dla pacjentów, kontakt z Med Freedom zawsze szybki i bezproblemowy. W pełni mogę polecić współpracę i wynajem gabinetów - to świetne miejsce na start każdej profesjonalnej praktyki lekarskiej.

Lek. Agata Bryzgalska

Okulista